Vaša brána k verejným zákazkám
Verejné súťaže
Portál Verejné súťaže je miestom, kde transparentnosť a príležitosti idú ruka v ruke.
Ponúkame prehľad aktuálnych verejných obstarávaní ako aj iných súťaží na Slovensku na jednom mieste.
Či už ste podnikateľ hľadajúci nové obchodné príležitosti, alebo verejný obstarávateľ, ktorý chce zefektívniť proces výberu, u nás nájdete všetko, čo potrebujete.
S naším jednoduchým a prehľadným rozhraním môžete ľahko filtrovať a sledovať súťaže, ktoré zodpovedajú vašim potrebám. Nechajte sa viesť profesionálnymi nástrojmi, ktoré vám ušetria čas a prinesú nové obchodné možnosti.
Verejné súťaže sú moderným nástrojom poskytujúcim aktuálne informácie o verejných obstarávaniach na Slovensku. Ponúkajú jednoduché vyhľadávanie a filtrovanie, ako aj detailné informácie o rôznych súťažiach. Základné služby sú bezplatné a dostupné po registrácii. registrácii.
Pre používateľov, ktorí preferujú personalizované a rozšírené možnosti, web ponúka nákup prémiových služieb. Tieto služby poskytujú pokročilé vyhľadávacie funkcie, ktoré vám umožnia efektívne vyhľadať súťaže prispôsobené vašim potrebám. Prémiové služby tiež zahŕňajú personalizované upozornenia, ktoré vás informujú o nových súťažiach zodpovedajúcich vašim preferenciám, aby ste nezmeškali žiadnu dôležitú príležitosť v oblasti verejných obstarávaní.
Otázky a odpovede
Ako vám môžeme pomôcť ?
Našimi významnými klientmi sú organizácie štátnej správy, ako ministerstvá a ďalšie štátne inštitúcie, univerzity a vysoké školy, subjekty územnej samosprávy – VÚC, mestá a obce, poskytovatelia zdravotnej starostlivosti a ďalšie organizácie, ktoré potrebujú zabezpečiť konkrétny proces verejného obstarávania, potrebujú konzultačné alebo poradenské služby v oblasti verejného obstarávania, alebo prostredníctvom našich elektronických nástrojov zefektívniť procesy verejného obstarávania vo svojej organizácii.
Realizáciu procesov verejného obstarávania, poradenstvo a konzultácie pri verejnom obstarávaní, smernice, školenia.
Ponúkame informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania.
Elektronické aukcie vo verejnom obstarávaní realizujeme pomocou vlastného certifikovaného systému eAukcie.
Zabezpečujeme aj realizáciu procesu predaja majetku v súlade so zákonom 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu.
Firemný nákup – systém eZakazky využívajú spoločnosti, ktoré potrebujú efektívne a rýchlo nakupovať.
Informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania. Vďaka týmto nástrojom je možné realizovať celý komplex procesov verejného obstarávania od zadávania požiadaviek na obstarávanie a plánovanie, cez realizáciu procesu obstarávania a uzatvorenia zmluvy, až po sledovanie plnení. Všetko online a plne elektronicky. Už niekoľko rokov naši klienti realizujú verejné obstarávanie plne elektronicky, čím výrazne šetria čas a hlavne náklady na jeho realizáciu.
eAukcie, eZakazky a eProcurement sú naše softvérové produkty na elektronizáciu všetkých činností v rámci obstarávania a realizácii nákupov.
Realizácia procesu verejného obstarávania
Poradenské služby a konzultačné služby
Lektorské služby a školenia
Interné riadenie procesov obstarávania a smernice
Zastupovanie pred kontrolnými orgánmi
Zabezpečujeme realizáciu celého procesu verejného obstarávania kvalifikovanými odborníkmi s dlhoročnou praxou. Pomôžeme vám so správnou špecifikáciou predmetu obstarávania, pomôžeme vám stanoviť predpokladanú hodnotu a odporučíme správny postupu realizácie zákazky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Prostredníctvom systému eZakazky zabezpečíme elektronickú komunikáciu a obeh dokumentov počas jednotlivých fáz obstarávania, vyhodnotenie zákazky komisiou, realizáciu elektronickej aukcie (ak bude požadovaná) a ostatné informačné povinnosti.
Máme za sebou stovky verejných obstarávaní pre verejných obstarávateľov zo štátnej správy, samosprávy aj pre súkromné podniky. Máme skúsenosti s realizáciou všetkých typov súťaží na najrôznejšie predmety obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác.
Verejné obstarávania realizujú odborne spôsobilé osoby pre verejné obstarávanie s dlhoročnou praxou. Vždy môžete očakávať kvalitnú prípravu podkladov na začiatku verejného obstarávania, odborné riadenie procesu obstarávania a profesionálne výstupy.
Samozrejme. Postupy a pravidlá verejného obstarávania by mali byť uvedené v smernici o verejnom obstarávaní, pričom jej účelom je konkretizovať jednotlivé podmienky pre danú organizáciu a určiť kompetencie i zodpovednosti zodpovedných osôb. Smernica určuje postup pri zostavovaní plánu verejného obstarávania aj postupy pri zadávaní zákaziek, najmä výnimiek a zákaziek s nízkou hodnotou.
Elektronický nástroj eProcurement je manažérsky nástroj riadenie interných procesov obstarávania od vzniku požiadavky, cez vytvorenie plánu, realizácie schvaľovacích procesov v zmysle interných smerníc naprieč organizačnou štruktúrou, priradenia realizácie zákazky konkrétnym pracovníkom, realizácia obstarávania až po uzatvorenie zmluvy/objednávky s následným sledovaním jej plnenia, vystavovania referencií a iných informačných povinností.
Elektronický nástroj eProcurement je možné využívať v menších organizáciách s jednoduchou organizačnou štruktúrou, ako aj vo veľkých organizáciách so zložitou vertikálnou aj horizontálnou štruktúrou. Tak isto je možné využívať systém eProcurement na centralizáciu procesov obstarávania a schvaľovacích procesov v rámci jednotlivých priamo riadených organizácií (ministerstvá, VUC, mestá, veľké obce).
Elektronický nástroj eZakazky zabezpečuje plne elektronickú komunikáciu v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní pre všetky postupy zadávania zákaziek so zabezpečeným šifrovaním a kódovaním.
Možnosť realizácie všetkých postupov zadávania zákaziek vo verejnom obstarávaní nadlimitné zákazky, podlimitné zákazky a zákazky s nízkymi hodnotami.
Naše produkty celý proces obstarávania a nákupov zjednodušujú, sprehľadňujú a zefektívňujú. Či už vo vzťahu medzi obstarávateľom a uchádzačmi (kupujúcim a predávajúcim) prostredníctvom systému eZakazky, alebo v rámci organizácie medzi bežnými zamestnancami, oddelením obstarávania, ekonomickým oddelením a vedením organizácie prostredníctvom systému eProcurement.
Z technického hľadiska nepotrebuje nič špeciálne . Všetky naše produkty sú koncipované ako webové aplikácie a používateľom stačí na prácu s nimi počítač a pripojenie na internet. Samotná práca so systémom je intuitívna a nevyžaduje žiadne špeciálne zaškolenie.
Keďže ide o overené produkty, ktoré už dnes využíva množstvo štátnych organizácií, mestá, obce a aj súkromné spoločnosti a sú poskytované ako SaaS (softvér ako služba), ich nasadenie u nových zákazníkov je možné okamžite.